FRIE INNFALL #17: Erstatt Dårlige Vaner Med Alkohol

Du drikker alt for lite, så begynn å gjør det oftere.
Helst flere ganger i uken.
Du vil ha godt av det.
Slutt med den sytingen om dagen derpå, du tåler da litt fyllesjuke du vel.
Du er alt for opphengt i trening og utseende og helse.
Det tjener deg ikke så mye som du tror.
For å øke gleden din i hverdagen så må du tilføre ting i hverdagen som du liker å gjøre.
Og du liker å drikke, gjør du ikke?
Jo, det gjør du.
I hvert fall mye mer enn du liker å trene.
Du hater å trene, og ikke uten grunn; det er jo kjedelig som faen.
Og ikke les så mye i bøker heller, for det er faen ta meg så kjedelig det også.
Sløsing av tid.
Drikk noen øl eller en flaske vin isteden.
Det trenger ikke å gå helt over styr, men bare hold det på et hyggelig nivå, liksom.
Start i morgen etter jobb.
Det første du gjør når klokken slår 16:00 er å ta på deg en tur på polet, ok?
Kjøp så en flaske med billig rødvin og start drikkingen så snart du er hjemme igjen.
Deretter kan du sette deg deg ned på ræva igjen og skrive tøysete tekster slik som du gjør nå.
Det er mye gøyere det, ser du.

Roever

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *